
Nejčastější dotazy
Slyšíme na vaše reakce a proto jsme pro vás sepsali nejčastější dotazy, na které jste si vzpomněli, a které by se vám mohly hodit. Věříme, že vám tyto otázky a odpovědi pomohou vytvořit si představu nejen o našich službách, fungování e-shopu, ale i se ujistit, že námi připravované zboží pro vás má tu nejlepší kvalitu.
Jsou vaše produkty opravdu z přírodních minerálů?
Ano. Zakládáme si na kvalitě a všechny naše minerály, ať už stromečky nebo náramky štěstí jsou skutečné minerály, včetně minerálové drti na podstavcích stromečků.
Proč ručně leštíte kameny jako podstavce stromečků?
Přírodní bílé okrasné kameny ručně leštíme bruskou, aby nabraly jemnější a elegantnější charakter. Zároveň je tak dosaženo výsledku, díky kterému se na ohmat tolik nešpiní ruce.
Nejste příliš levní v porovnání s kvalitou, kterou nabízíte?
Každý si zaslouží kvalitu, nezávisle na tom, kolik má peněz v kapse. Nenastavujeme si zbytečně přemrštěné marže, protože chceme, aby naše produkty byly dostupné pro všechny. Naším cílem nejsou milionové obraty. Naším cílem je, abyste dostali to, co vám dělá radost, za co nejpřijatelnější cenu.
Proč nerozesíláte přes Českou Poštu?
Rozvážení s Českou Poštou plánujeme v co nejbližším možné termínu. Zatím, prosím, využívejte Zásilkovnu, která má velké množství výdejen po celé ČR a zároveň s nižším poplatkem dovozu. Můžete také využít Z-Box dostupný 24 hodin denně.
Budete rozšiřovat e-shop o nové produkty?
Ano. Již brzy se můžete těšit na další produkty a další služby. To, co momentálně vidíte na e-shopu, je pouhý začátek. :)
Objednal jsem si stromeček a při rozbalení zásilky se odlomila část minerálové drtě. Mohu zboží reklamovat?
Mějte, prosím, na paměti, že minerálová drť je okrasné zkrášlení stromečku a opravdu se může stát, že nějaký ten kamínek odpadne. Rozhodně to ale není tak, že by vám během přepravy nebo během několika měsíců všechna drť odpadla. Vždy odpadne max 5 ks této drti, což je ve výsledku znát opravdu minimálně. Reklamaci na odpadávání drti tak není možné uplatnit.